oklejanie samochodów

Sposoby na mobilną reklamę

Reklama nie zawsze jest czymś, co ma stałe miejsce. Billboardy zawsze będą stały w tym samym miejscu, plakat będzie widział tam gdzie został powieszony, nie przeniesiemy także betonowego słupa reklamowego. Jednak coraz częściej poszukiwane są sposoby reklamy, które są mobilne.

Oklejanie samochodów reklamą mobilną?

oklejanie samochodówW końcu skąd mamy wiedzieć gdzie ustawić baner reklamowy, tak żeby przyniósł on korzyści? Z tego powodu powstały takie opcje jak oklejanie samochodów folią w Krakowie, reklama na przyczepach, a nawet reklama lotnicza. Jak wygląda ich użycie? Na oklejanie aut decydują się głównie firmy mające przedstawicieli handlowych, czy też oferujący dojazd do klienta. Samochód można okleić w całości, czy postawić na folie naklejaną jedynie z boku, czy na tylnej szybie. Stosowane są różne folie, takie jak monomeryczna, wylewana, czy typu one way vision. Ich trwałość szacuje się na co najmniej kilka lat. Im mamy większy samochód i na im większa reklamę się zdecydujemy, tym na więcej możemy sobie pozwolić. Oklejanie samochodów nie kosztuje dużo, jeśli weźmiemy pod uwagę na to, ile osób zobaczy reklamę. Drugim rodzajem reklamy mobilnej jest stosowanie przyczepy reklamowej.

oklejanie samochodówJest to przyczepa wyższa niż samochód osobowy, a tak samo długa. Ma ona kształt odwróconej litery V. dzięki temu można zrobić reklamę z dwóch stron. Duża przestrzeń reklamowa sprawia, że można na takim mobilnym banerze umieścić wiele linijek tekstu, jak również duże grafiki i zdjęcia. Przyczepka może być ruchoma jak i nieruchoma. Podłącza się ja do samochodu, lub stawia się w ruchliwym miejscu na trawnikach czy za chodnikami. Często taką reklamę można połączyć z reklamą dźwiękową, na megafonie. Wtedy z daleka będzie słychać, że zbliża się reklama i więcej osób zwróci uwagę na samochód z przyczepką. Trzecim rodzajem reklamy mobilnej jest reklama lotnicza. Wtedy za małym samolocikiem podczepiony jest baner promocyjny. Może on mieć formę płachty, jak i połączonych ze sobą liter. Ta forma reklamy jest bardzo droga, więc i też mało rozpowszechniona. Najczęściej widać ją przed zbliżającymi się pokazami lotniczymi. Jednak warto jest również ją zaznaczyć w ofercie reklamy mobilnej. Reklama która może się przemieszczać ma wiele zalet.

Zobaczy ją bardzo wiele osób, można łatwo zmieniać jej położenie, a przy tym jest trwała. Jeśli np. postawi się przyczepkę reklamową w jednym miejscu i będzie to reklama nieskuteczna, to można ją przestawić w inne miejsce i ponownie przeprowadzić obserwację. Bez wątpienia jest to dobra inwestycja w działania marketingowe przedsiębiorstwa.